Arrangemangsanmälan

Enkel anmälan för deltagande vid olika arrangemang med kåren eller där gemensam anmälan ska göras för distriktsarrangemang. OBS! Alla detaljer kring arrangemanget sker separat

• Markera nedan det arrangemang du anmäler dig till. Du kan bara anmäla till ett arrangemang i taget.
  • Kan vara specialkost, allergier, kommer sent/åker tidigt, etc
  • Trygghet och säkerhet

Här nedan anges nödkontakt till vårdnadshavare eller annan person som är tillgänglig under arrangemangets tid, som ledare kan nå dygnet runt. Det är en trygghetfråga för scouten och en säkerhetsfråga för ledarna .
  • Ange namn och personens relation till den anmälda (mamma/pappa/morförälder/...)
  • Viktigt att angivet nummer är nåbart dygnet runt och inte är avstängt på natten. Det är en säkerhetsfråga för oss ledare och en trygghetsfråga för ditt barn.
    Scoutkårens policy när det gäller fotografering och publicering av bilder på personer är att inte ange namn och att inga taggningar görs på individer när vi gör inlägg i scoutkårens kanaler. Vi ställer frågain specifikt inför läger och andra större arrangemang till dig/målsman för att säkerställa att vi hanterar detta enligt dina önskemål.
  • Signera och skicka

Kom ihåg ! Om arrangemanget har en anmälningsavgift är du inte anmäld förrän avgiften också är inbetalad enligt inbjudan.