dukning

Scoutgården Bäckebo

En fin lokal i vacker bruksmiljö

Vi har stora och fina lokaler som vi gärna hyr ut när vi själva inte är i lokalerna. Utomhus har vi stora gräsytor för extra tält eller för aktiviteter och strövstigarna i angränsande Tammska parken är perfekta för tipspromenaden, walk-n-talk-aktiviteten eller spår med kontroller. På ett stenkasts avstånd ligger Skultuna mässingsbruk och Outletbutikerna för de shoppingsugna att utforska.

Lokalen ligger cirka 500 meter från  Skultuna centrum där matbutiker och restauranger finns. Där ligger även slutstationen för busslinje 21, cirka 25 minuters resa från Västerås central.

Ladda ner tidtabellen för Västerås busslinje 21

Vi erbjuder

• Bord och stolar samt porslin för sittande dukning för ca 50 personer
  • Kök med full utrustning (ej storköksutrustat) med spis, kyl, diskmaskin, kaffebryggare, micro
  • I lokalen finns två toaletter varav den ena är handikapptoalett och har även en dusch
  • Huset är försedd med handikappramp för tillgänglighet till nedre plan
  • Bilparkeringar finns för ca 15 bilar (två sidor av huset)
  • Eldstad utomhus med stocksittning för cirka 16 personer
  • Golvförläggning i storsal för ca 30 personer (egen utrustning krävs)
  • Whiteboardtavlor, blädderblock och projektorduk för mötet eller en mindre konferens. All teknisk utrustning får man hålla med själv (projektor, mikrofonstöd, högtalare, etc)

Övrigt

• Det ska klart framgå ändamålet för varför man vill hyra lokalen när man gör sin bokning.
  • Endast nedre plan i huset ingår vid uthyrning
  • Städmaterial och toapapper finns. Övriga förbrukningsvaror står hyresgästen för
  • Allt avfall hanteras av hyresgästen själv och tas med från lokalen
  • Lokalen är en scoutlokal; allt material, alla utrustningar, utsmyckningar på väggar etc tillhör scoutverksamheten och får inte tas ner eller användas

Enligt överenskommelse vid förfrågan

Bokningsförfrågan

Förfrågningar gällande uthyrning görs endast per telefon. Se kontakt nedan.

Hillivi Borgh

Kårkassör